A CORDEN INTERNATIONAL /Magyarország/ Kft. laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatásokkal foglalkozó, országos laboratórium hálózattal rendelkező folyamatosan növekvő hazai vállalkozás munkatársat keres Laboratóriumi adminisztrátor munkakörbe.

Feladatok:

  • minták érkeztetéséve, kezelésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok
  • laboratóriumban végzett vizsgálatok és azok minta típusainak ismerete
  • részvétel a minták előkészítésében
  • részvétel az eredmények beírásában
  • kapcsolattartás a szállítókkal, ügyfélszolgálattal, laboratórium munkatársaival

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (szakirányú végzettség előnyt jelent)
  • Egészségügyi területen, laborban szerzett tapasztalat előny
  • Precizitás, terhelhetőség és gyorsaság

Amit kínálunk:

Fiatalos légkör, modern munkakörnyezet, kiszámítható munkaidő. Fizetés megegyezés szerint, próbaidő után cafetéria juttatás SZÉP-kártya formájában.

Előnyt Jelent

Egészségügyi végzettség, gyakorlat.

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérjük szíveskedjen a djuhasz@corden.hu és a titkarsag@corden.hu  e-mail címre küldeni.